گرون !!!

با این جیب خالی و کیفه پول لاغر کی میتونه یه فیگور انیمه ای 100 هزارتومنی بخره. .. چندی پیش تاپیکی زده بودم در مورد Wonfest 2010 «wonder festival 2010» که ببینم از دوستان کسی تمایل به خرید فیگورهای انیمه ای داره !! که چند نفر پاسخ مثبت دادن .. من نمیدونم آیا این رای دهندگان ما از قیمت این فیگور ها اطلاع داشتن و جواب مثبت دادن و یا اینکه تو باغ نبودن  (:

برای نمونه قیمت فیگور زیر حدود 58 دلاره و هزینه پستش 30 دلار ..

از دوستان کسی قصد خرید دارن ؟؟  D:

2 پاسخ

  1. سلام
    منم خیلی دوست دارم که یک سری از شخصیت های محبوبمو داشته باشم ولی 2 مشکل است:
    1-اینکه معمولا این فیگور ها س ک س ی هست و تو اینجا که به باربی گیر میدن وای به حال اینا!!!!
    2-با توجه به مسئله بالا (یا بی توجه به اون!!!)فکر نکنم وارد کردنشون کار ساده ای باشه
    شما چطور فکر میکنید؟

    • فک کنم باید چادر سرشون کنیم :دی
      فک کنم با مسافر بشه آوردشون .. در کل این باز مسله ای نیست مسله
      بیشتر قیمت این فیگورهاست که حتی خود ژاپنی ها از گرونی این فیگورها مینالن

پاسخی بگذارید

