معرفی مانگای NO «Bra»

این مانگا از معدود مانگاهای shounen-ai هست که به کام ما خوش امده .. آخه من کلا با ژانر shounen-ai مجل دارم 🙂 ..جولای 2008 بود که من برای اولین بار این مانگارو از روی کنجکاوی شروع کردم بعد از خوندن 3 چپتر اول بود که با خودم گفتم که : این مانگا محشره و آینده درخشانی داره .. تو بعضی از انجمن ها این مانگا رو معرفی کردم و اکثر بچه هایی که منو میشناختن ازین تعجب کرده

 بودن که من دست روی یه همچین مانگایی با سبک شونن آی گذاشتم…ازون زمان 1 سال و نیم که میگذره و حالا چپتر 26 این انیمه امده بیرون و واقعا میتونم بگم که واقعا کار محشریه ..البته این آخرین چپترایی که ریلیز شد دز ادولت مانگا خیلی بالا رفت و شبیه کارای هنتای شده بود .. میشه گفت داستان کم کم ضعیف شده ..اما من کماکان منتظرم که این مانگا به روزای خوب قبلش برگرده و دوباره همه رو متعجب کنه



پاسخی بگذارید

