به عضو جدید سلام کنید !

سلام

اسم من امید هست 23 سال سن دارم عاشق انیمه و مانگا , میمیرم برای Ps3 , Xbox360 هر دو تاشم دارم چون یه بازی برای اون انحصاری میاد یکی برای اون یکی 🙂 در کل از هرشکل انیمیشین خوشم میاد ولی انیمه های ژاپنی یک چیز دیگه هستن . حالا اینجا من چی کار میکنم اومدم زمانه بیشتری رو با هم باشیم در باره انیمه ها با هم حرف بزنیم و تبادل نظر کنیم امیدوارم در کنار هم لحظات خوبی رو سپری کنیم .

Dark Phoenix :   ورود دوست خوبم امید رو به وبلاگ انیمه پرشیا خوشامد میگم و امیدوارم که در کنار شما دوستان بیشتر از همیشه بتونیم فعالیت داشته باشیم

یک پاسخ

  1. درود بر شما آقا امید. بی صبرانه منتظر دیدگاه ها و توضیحات شما در مورد انیمه و مانگاهای مختلف هستم. بسیار خوشحالم از اینکه چند نفر این وب گاه رو به روز می کنن.

پاسخی بگذارید

