در تعطیلات !!!

بالاخره امتحانام تموم شد  

دیگه کم کم داشتم شبیه زامبی میشدم ..   شاید باورتون نشه هنوز که هنوزه 3  تا پروژه برام باقیمونده تا تحویل بدم.. اما خوب  دیگه استرس از روم برداشته شده  تا 23 بهمن که کل پروژه هامو تحویل بدم و به کل از شر درس و دانشگاه خلاص بشم  و بالاخره بعد از 4 سال درس خوندن فارغ التحصیل بشم

خبرای خوب اینه که تمام انیمه های بهار و تابستان و پاییز و زمستان دانلود شده و شما میتونید از این انیمه ها سفارش بدین و خبر بد اینه که من تا اسفند میرم تعطیلات تا یه هوایی به سرم بخوره واسه همین فک کنم یه کم باید شما دوستان دندون رو جیگر بزاریدهر چند خیلی دلم واسه بلوگ تنگ شده و لحظه شماری میکنم تا دوباره بلوگ رو مثل سابق آپدیت کنم

پس تا بعد بدرود

پاسخی بگذارید

